niedziela, 18 sierpnia 2013

Wieszak "Puzzle" - grawerowany


Jedni używają puzzli jako rozrywki w wolnym czasie. Inni oprawione wieszają jako naścienną ozdobę. My proponujemy Wam puzzle jako niebanalne połączenie wieszaka i półki, która nada nowy akcent w Waszym przedpokoju.
Wersja grawerowana.



Cechy produktu:
- Wersja grawerowana
- Bardzo łatwy w montażu - na załączonych kołkach rozporowych, które chowają się pod wieszakiem
- Wykonany ze stali ciętej laserowo
- Malowany proszkowo - swobodny wybór kolorów z dostępnej palety (LINK); na zdjęciach RAL6018
- wymiary: 60cm x 38cm. Głębokość półki 17cm


Polecamy też inne produkty z tej serii:
Lustro "puzzle"
Wieszak "puzzle" niegrawerowany





2 komentarze:

  1. Dość specyficzny jest ten wieszak i tak naprawdę zastanawiam się gdzie tu jest grawer. Jak dla mnie grawer wiąże się z grawerowaniem laserowym https://www.maxsc.com.pl które nadaje ocechowanie jakiemuś elementowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem, za to wielką zwolenniczką posiadania ciekawych akcesoriów do domu z logo i takie sprawy są dla mnie ważne. Najbardziej podoba mi się to, że w sklepie https://reklamowegadzety.pl/c/inne5 zawsze znajdę to czego szukam.

    OdpowiedzUsuń